tiistai 14. toukokuuta 2013

Osta banaani! Sulla on banaaninkeltanen paitakin.

Tapasin tänään sinnikkään vakuutusmyyjän kauppakeskuksessa. Hän oikein pysäköi mun eteen ettei ohi päässyt. Olin supernälkäinen ja väsynyt ja vastasin heti "Nyt mulla on niin nälkä, etten kykene tälläseen. Poljin äsken 12kilsaa, nyt haluun vaan tonne kauppaan ja kotiin syömään."
Niin se vaan jatko ja ehdotti, että käyn kaupassa ja tuun sitten takas. Mutta enhän mä siellä kaupassa voi syyä! Ja sinnikäs kun oli, ehotti seuraavaksi otsikon mukaista toimintaa. Vetosin uuelleenkin nälkään, mutta ei auttanut. Sitten tajusi kysyä vakuutusyhtiötä ja kun sanoin, että mulla on superhalpa vakuutus, joka sisältää kaikki, koska oon tarpeeks nuori, niin sain ihan posiitivissävyisen vastauksen "Okei, mee vaan kauppaan!" ja huikkasi vielä perään "Mä en pysty kilpailuttaa sitä!"
Huhhei, pääsipäs siitä. Vaikka olikin sinnikäs ja melkein rasittava, mutta kuitenkin sellanen ystävällinen ettei ihan alkanut raivostuttamaan vaikka olikin niiiiin nälkä. Ja olihan sitä ihan kiva katella....
Täytyy jatkossa muistaa heti vedota superedulliseen, niin ehkä ei tarvii uuestaan.


Ootko koskaan ajatellu, että sillalla sanassa on tupla l ja jos se oiskin r niin siitä tulis sirrarra? En mäkään, mutta niin mua tänään valaistiin. Onneksi opiskelin, ois jäänyt toikin kuulematta. Ha.

Nyt nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti