tiistai 24. heinäkuuta 2018

Sunnuntain asu

Mä otan harvoin asukuvia. Tai ehkä ennemmin, mä oon harvoin tilanteissa, joissa musta voiaan ottaa asukuvia. En jotenkin kehtaa pyytää tavallisten kahvittelujen lomassa, että voisitko hei ottaa musta muutaman kuvan. Mulla on myös harvoin vaatteita, joista erityisesti haluaisin asukuvia. Vaikka tykkäänkin tyylistäni ja omistan vain kivoja vaatteita, en koe niitä niin erityisiksi, että ne pitäisi ikuistaa.


Mulla on eteisessä iso peili, jonka kautta otan jonkin verran kuvia asuistani. Lähinnä siksi, että muistan kivat yhdistelmät tai voin lähettää kavereille jostain syystä kuvan. Vaikka aika harvoin yhdistän vaatteita täysin samalla tavalla uudestaan, ainakaan en kovin usein enkä etenkään selaile kuviani etsiäkseni inspiraatiota, vaan valitsen aina fiilispohjalta. Peilin kautta otetut kuvat eivät kuitenkaan ole kovin laadukkaita ja päätyvät harvemmin muualle kuin omaan puhelimeen tai kaver(e)ille whatsappin kautta.


Sunnuntaina olin erityisen tyytyväinen asuuni. Tai oikeastaan myös perjantaina ja lauantaina, mutta niistä ei ole kuvia. Sunnuntain vaatteista otettiin vartavasten kuvat, jotta voisin kerrankin tehdä Päivän asu-postauksen, koska ne on mun mielestä kivoja. Koska myös kampaukseni onnistui erityishyvin, oli tämä otollinen päivä valokuville.


Hauskaa asussa on se, ettei yksikään sen osista kuulu niihin eniten käytettyihin. Hameen tilasin alesta, koska se oli kiva, mutta sitten alkoikin kausi, etten oikein osannut käyttää hameita, valitsin mieluummin jotain muuta. Ja sitten pitkästä aikaa, viikonlopun kaikkina kolmena päivänä laitoin hameen ja olin asuihini nii-in tyytyväinen! Niin ne fiilikset muuttuu, onneksi en ollut ehtinyt laittaa tätä eteenpäin. Topista tykkään ihan tosi paljon, mutta en ole oikein osannut käyttää sitäkään. Se on niin jännän mallinen (alaspäin levenevä, takaa pidempi ja jotenkin erikoinen), etten oikein ole osannut sitä yhdistää.  Useammin se on kuitenkin ollut käytössä kuin hame, vaikkakin myös kauemmin mun omistuksessa. Korvakorut ostin alkukesästä, mutta en ole vielä ehtinyt niitä käyttää. Aurinkolasit ostin vuosia sitten ja ne olivat joskus aktiivikäytössä, sittemmin vähän unohtuneet. Laukku pääsi nyt ekakertaa käyttöön, sain sen vähän aikaa sitten ystävältäni synttärilahjaksi. Kengät ovat tästä asusta ainoat, jotka ovat lähes jokapäiväisessä käytössä.


Tämä asu on mielestäni hyvä esimerkki siitä, että joitain tavaroita kannattaa säästää, vaikkei ne sillä hetkellä päätyisikään aktiivikäyttöön. Jos niissä silti on jotain, mikä sykähdyttää, saattaa ne myöhemmin löytää paikkansa käytössä.

Postauksen asu:
Hame Nosh
Kengät Skopunkten
Toppi Vila
Laukku Kate Spade
Korvakorut Glitter
Aurinkolasit Stadium

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti