tiistai 13. elokuuta 2013

Kesä-soittolista


Koska elämääni sisältyy yleensäkkin paljon musiikkia, ajattelin kirjoittaa kesän soittolistani. Se ei tarkoita sitä, että olisin kuunnellut kaikkia näitä koko kesän, vaan näihin liittyy pääasiassa kivoja muistoja kesästä ja hengailuista mahtavien tyyppien kanssa. Nää vaan kuvaa mun kesää. Se ei myöskään tarkoita, että nämä kaikki ovat lempibiisejäni tai ees lempiartisteilta, muistot ovat tärkeimmät. Toki biisejä olisi paljon muitakin, tässä 30 eniten kuvaavaa.. Biisit eivät myöskään ole missään järjestyksessä. Kiitos näistä ja lukuisista muista hetkistä kaikille mahtaville. Merkkaatte paljon.

Raappana - Kauas pois
Erin - Ei taida tietää tyttö
PMMP - Kesäkaverit
PMMP - Tytöt
PMMP - Matkalaulu
J. Karjalainen - Avaruuden ikkuna
Naughty Boy ft Sam Smith - La la la
Haloo Helsinki! - Maailma on tehty meitä varten
Haloo Helsinki! - Jos mun pokka pettää
Alicia Keys - Girl on Fire
Tuure Kilpeläinen ja Kaihon karavaani - Hyvä, paha, ruma mies
Tuure Kilpeläinen ja Kaihon karavaani ft Yona - Tahtoisin, tahtoisin
Tuomas Kauhanen ft. Väinöväinö - Enkeli
Sanni - Jos mä oon oikee
Sanni - Prinsessoja ja astronautteja
Janelle Monáe ft. Erykah Badu - Q.U.E.E.N
JVG ft. Raappana - Kran Turismo
Robin - Mä haluan sun palaavan (...melkein sama ku "Mä sua odotan"...)
Scandinavian music group - Balladi 1
Scandinavian music group - Mustana, maidolla, kylmänä, kuumana
Scandinavian music group - Tahdon uudet silmät
Ultra Bra - Laulu asioista (En löytänyt biisiä, mutta tässä sen sanat)
Jenni Vartiainen - En haluu kuolla tänä yönä
Elokuu - Valvoo
Maija Vilkkumaa - Totuutta ja tehtävää
Mariska & Pahat sudet - Kukkurukuu
Ricky Tick Big Band & Julkinen sana - Rakkaudella vihaajille
Jonna Tervomaa - Minä toivon
Of Monsters and Men - King and Lionheart
Of Monsters and Men - Little talks


Huh, olipas homma. Mutta nyt se on tehty, suunnittelin tätä koko loman. Kirjasin biisilistaa vihkoon. Nyt se on täällä. Nauttikaa. Kuunnelkaa sanoja. Tarkkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti