lauantai 10. tammikuuta 2015

Vaikea valinta

 Luvassa sekavaa tekstiä, josta ei kukaan ymmärrä mitään (enkä tiedä, onko tarkoituskaan), mutta oli pakko kirjoittaa jotakin...

Olen usein tuskaillut sitä, etten voi vaikuttaa omaan elämääni. Että jatkuvasti tapahtuu asioita, jotka joku muu päättää puolestani eikä mulla ole sananvaltaa. Miksi sillä jollain muulla on aina enemmän sananvaltaa kuin mulla?

Nyt olen kuitenkin suurten kysymysten edessä ja melkein toivoisin, että joku vain sanoisi mulle, miten olisi paras toimia. Olen miettinyt vaihtoehtoja oman elämäni toteuttamiseen jatkossa. Ja ajatellut, että mulla on aikaa punnita ajatuksia ja vaihtoehtoja ja vain elää tässä nyt. Muutoksia en kuitenkaan tekisi vielä. Että kyllä tää tästä menee omaa tahtia ja kun olen saanut asiat pääni sisällä ajateltua, voin ottaa askeleet, jotka mahdolliset muutokset vaatisi.

Mutta sitten. Yksi vaihtoehdoista tarjoiltiinkin mulle tässä ja näin. En ollut varautunut tekemään päätöksiä vielä, koska en halunnut vielä muutosta.  Ja nyt olen ihan pihalla. Mitä tässä pitäisi tehdä? Toteutuisiko muutokset toivomallani tavalla, jos valitsen sen tien? Mitä siitä seuraisi? Kun kuitenkin olen tottunut siihen, etteivät asiat menee niinkuin mä haluun.. Täytyy tässä vielä ottaa tarkemmin selvää ja varmistella asioita.
Ja sittenhän mun pitäisi ottaa vastuu tekemästäni päätöksestä ja seistä sen takana kaikissa tilanteissa. En ollut valmis tähän vielä..



Nyt pääni on sekaisin eikä äitikään vastaa puhelimeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti