sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Toppahousut helpottaa elämää

Mietin joku aika sitten kotimatkalla jumpalta, että pitäisi kirjoittaa toppahousujen näppäryydestä, mutta mähän oon sivunnut aihetta aika tarkalleen vuosi sitten täällä. Olin ihan unohtanut koko tapauksen, mutta tilanne muistui elävästi mieleen, kun luin tekstin. Kaikenlaisia tyyppejä sitä tapaakin..

Mutta palataan toppahousuihin. Ne on kyllä näppärät, vaikka mua häiritsee niiden kahina ja kömpelyys eikä ne nyt kauheen hehkeetkään oo. Parempi silti, kuin pilkulliset reidet. Tänä talvena ei kauheasti ole pakkasia näkynyt, mutta on mulla muutaman kerran ollut toppahousut. Ja parina päivänä olen käyttänyt ns. välikausihousuja (lähinnä siksi, että olen kiirehtinyt bussille suoraan työulkoilusta/ollut vaan laiska riisumaan niitä.)

Olen todennut toppahousut kätevämmiksi kuin sukkahousut. Ne lämmittävät enemmän ulkona, mutta sisällä niistä on helpompi päästä eroon. Ne eivät saa mitään housuja tuntumaan liian tiukoilta.
Ja niistä tulee sellainen proulkoilija-olo!

Kovallakin pakkasella voi käyttää mekkoa ja sukkiksia, kun vetää toppahousut päälle. Jumpan jälkeen voi lähteä suoraan kotiin, kun vetää treenitrikoiden päälle toppahousut. Ei tarvitse kykkiä ahtaassa pukkarissa eikä kastella hiuksia suihkussa, sen voi hoitaa sitten kotona (yleensä käyn suihkussa ja saunassa treenipaikassa, mutta toppahousupäivinä oikaisen).

Mun toppahousuissa on henkselit ja korkea vyötärö. Vähänkö niissä säilyy ryhti hyvänä ja on oikein sellanen timmi olo, kun tuntee koko kropan ja keskittyy siihen, miten sitä kannattelee (tai siis ei tarvii ees keskittyä, kun se pysyy ihan ite.)

Jos vielä meinaa pakastua eikä sulla vielä oo, niin hanki toppahousut! Nyt saattaa löytää alestakin.
Ne helpottaa elämää. Kun pääsee yli siitä, että ne kahisee ja näyttää... toppahousuilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti