perjantai 29. marraskuuta 2013

Askarteluvimma kertaa sata

Mä oon aina tykänny askarrella. Kaikkea nättiä näperrystä. Mutta nyt tää on jo ihan hulluuden puolella kohta. Mulla on joulukortteja niin paljon,että ei niille oo kaikille ees kohteita. Ja lisää tekis vaan mieli tehä. Pitää varmaan myyä ne jollekkin.
Eilen järjestin askartelutarvikkeet. Niitä on niin paljon,että riittää kymmeneksi seuraavaksi jouluksi ja muutamaan muuhun arkeen ja juhlaan. Eilen ostin vähän lisää. Että nyt on mistä tehä. Mietin myös,kuin paljon niihin on vuosien aikana mennyt rahaa,mutta myös että kuin paljon olisi mennyt,jos kaikki olisi normaalihintaista. Suurin syy siihen,että laatikot pursuaa on se,että hyödynnän aleja mahollisimman paljon. Koluan aina kaikki alelaarit ja niillä mennään. Parasta määrässä on se,että voi aloittaa askartelun kun fiilis iskee eikä tarvitse miettiä,että onko jotain mistä tehdä. Mä oon kuitenkin niin fiilistekijä,että välillä on pitkiä aikoja,kun en tee mitään ja nyt tulee joulukortteja enemmän kuin tarpeeksi. Onneksi ne ei vanhene.
(Teksti on kirjoitettu puhelimella työmatkalla,joten jos muotoilu mättää...)
Laitan uusista korteista kuvia,kun muistan,puhelimella se ei onnistu.

Sisko tulee tänään yökylään ja huomenna nään parhaita naisia. Aktiivista viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti